Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder søges til LATA Assist.

LATA Integration & Trivsel ApS

København, Storkøbenhavn

Indrykket
08-11-2022
Kontakt
LATA Integration & Trivsel ApS
Glostervej 8A
2500
Valby
Praktisk information
Oprettet
08-11-2022
Udløber
01-12-2022
Kviknummer
331343622
Jobtype
Studiejob
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web
Stillingsbetegnelse
IT-projektleder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT og web), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale

LATA Assist søger en administrativ medarbejder til en ny oprettet stilling, hvor der vil indgå en del projektledelse.

LATA arbejder med udsatte borgere i Danmark. Organisationen arbejder med stor diversitet i forhold til borgere, hvor vi blandt andet arbejder med borgere som har været udsat for vold eller er hjemløse i LATA Støtte & Forsorg og arbejder med sindslidende i LATA Integration & Trivsel.

LATA Assist er en support funktion i organisationen. Assist gruppens daglige opgave er at sikre den faglige kvalitet og udvikling i alle LATA’s tilbud, herunder sikre overholdelse af lovgivning og efterlevelse af retningslinjer på det sociale område.

 

LATA Assist er i tæt dialog med direktionen og afdelingslederne, hvor vi blandt andet udvikler og implementere nye retningslinjer og strategier, der understøtter virksomhedens behov og målsætninger Assist gruppen er en tværfaglig arbejdsgruppe, hvor der både er ansat en sygeplejerske, socialrådgiver, økonomiansvarlig og pedel. Du vil referere til driftschefen for LATA Assist.

Om stillingen:

Projektledelse/kommunikation:

  • Arbejde med It-systemer, som eksempelvis Danjournal og Deltaplan, på forskellige niveauer, herunder opsætninger i systemerne ud fra koncernens og afdelingers behov.
  • Projektledelse på planlægning og implementering af nye IT-systemer.
  • Holde dig opdateret på og ansøge ved nye puljemidler, der bidrager ind i koncernens målsætninger.
  • Intern kommunikation som nyhedsbreve og ekstern kommunikations som fx hjemmeside.

HR

Du skal trives med at udvikle og implementere mange forskellige HR-indsatser. Opgaverne vil typisk befinde sig inden for følgende områder:

  • Rekruttering af nye medarbejdere i samarbejde med afdelingsledere og tilbudschef, hvor du bl.a. skal sikre en smidig og effektiv rekrutteringsproces.
  • Oprettelse af nye medarbejdere i div. IT-systemer.
  • Onboarding, alle nyansatte medarbejdere gennemgår et introduktionsforløbs som du skal sikre at medarbejderne gennemfører, udvikle introforløbet, i samarbejde med den enkelte afdelingsleder.
  • Planlægning og udarbejdelse af årlig kompetenceplan for alle funktioner i koncernen i samarbejde med driftschef.
  • Dokumentation af eksisterende kompetencer på vores medarbejdere samt sikre opdatering af nye.
  • Udarbejdelse og opdatering af personalerelevante dokumenter, så som politikker, retningslinjer og HR-jura, hvor du sammen med resten af Assist er ansvarlige for, at ledere og medarbejdere kender og navigerer efter gældende regler.
  • Der vil være et tæt samarbejde med arbejdsmiljøorganisationen.

Om dig og dine kompetencer:

Vi forventer, at du har en relevant akademisk uddannelse i forhold til ovenstående beskrivelse.

Du skal kunne lede et projekt og være i stand til at arbejde struktureret og selvstændigt.

Vi forventer ikke, at du er verdensmester på alle områder. Men du har styrker og erfaring inden for nogle af områderne og gerne mod på at kaste dig ud i noget nyt, over tid.

Som person skal du have et stort drive og lyst til at tage fat. Du skal være udadvendt og tillidsvækkende – og så skal du være et rummeligt og behageligt menneske.

Løn og ansættelsesforhold:
Vi søger 1 administrativ medarbejder med tiltrædelse pr. 1. december 2022 eller snarest muligt. Ansøgningsfristen er d. 28. august og samtalerne afholdes løbende.  

Stillingen er 37 timer pr. uge. Arbejdstiden vil være i tidsrummet 08:00-16:00.

Stillingen lønnes efter kvalifikationer og kompetencer.

Din arbejdsplads vil være med udgangspunkt i vores kontor i Albertslund, men du skal være klar på at besøge vore tilbud der ligger spredt på Sjælland.

 

Mere information:
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Driftschef Gülsen Yildirim 40 40 09 29. Send din ansøgning og dit CV og ansøgning til guy@lata.dk.



 

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
LATA Integration & Trivsel ApS
Glostervej 8A
2500
Valby
Praktisk information
Oprettet
08-11-2022
Udløber
01-12-2022
Kviknummer
331343622
Jobtype
Studiejob
Fuldtid
Arbejdsområde
IT og web
Stillingsbetegnelse
IT-projektleder
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Media), Ikke angivet (Tele), Ikke angivet (IT og web), Ikke angivet (IT)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed