Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder (30 timer og tidsbegrænset)

Akademikernes A-kasse Kbh

København, Storkøbenhavn

Indrykket
08-04-2021
Kontakt
Akademikernes A-kasse Kbh
Vester Farimagsgade 13
1606
København V
Danmark
Tlf
33 95 03 95
Praktisk information
Oprettet
08-04-2021
Udløber
18-04-2021
Kviknummer
330593204
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Stillingsbetegnelse
Administrativ medarbejder
Sprog
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale

Brænder du for at levere den bedste service og vejledning til vores medlemmer, så de kan fokusere på at søge job? Og har du administrativt flair?

Så er du muligvis vores nye administrative medarbejder.

 

Din hverdag
Du vil blive en del af vores administrationsteam, hvor du vil få 7 kolleger. Teamet er en central del af afdelingen Job og Karriere, der leverer rådgivning og jobformidling til vores jobsøgende medlemmer.

Din dagligdag i administrationsteamet består i at yde en kvalitetsbevidst, effektiv og nærværende service til vores medlemmer, når de ringer eller skriver til os for at få hjælp til at booke samtaler og workshops. Du kan forvente en daglig telefonvagt enten formiddag eller eftermiddag. Herudover løser du administrative opgaver såsom besvarelse af medlemsbeskeder samt andre ad hoc- koordinerende opgaver.

Din hverdag er dynamisk, da vi får mange henvendelser. Derfor er din vigtigste opgave at indgå som en pålidelig og stabil medspiller i driften, der kan eksekvere effektivt og kvalitetsbevidst, så vi sikrer høj service, både hvad angår besvarelsestid og kvalitet også i travle perioder.

Stillingen er i første omgang en tidsbegrænset deltidsstilling på 30 timer om ugen i perioden fra 1. juni til 31. december 2021.

 

Er det dig, vi leder efter?
 Din profil har afsæt i servicefaget. Du har måske tidligere arbejdet i et call-center eller med direkte medlemshenvendelser i anden servicefunktion. Det vigtigste er dog, at du kan indgå som en pålidelig medspiller i driften, der brænder for at servicere, vejlede og tale med vores medlemmer.

For at blive en succes i jobbet er det centralt, at du: 

  • har en professionel og respektfuld tilgang til vores medlemmer
  • trives med telefonisk og skriftlig medlemskontakt i en til tider hektisk hverdag med mange henvendelser
  • har et godt overblik og udviser initiativ i forhold til at løse opgaver
  • trives med at arbejde struktureret og effektivt og har en naturlig forståelse og motivation for at arbejde i diverse IT-systemer
  • taler og skriver engelsk flydende
  • kan lide at arbejde tæt sammen med dine kolleger og værdsætter kollegasparring.

 

Vi tilbyder
 Desuden bliver du en del af en dynamisk og markedsledende organisation, hvor vi tilbyder attraktive ansættelsesvilkår i form af gode medarbejderforhold og personalegoder.

Akademikernes A-kasse er en rummelig arbejdsplads, hvor der bliver taget hensyn til, at arbejdsliv og familieliv passer sammen. Vi vægter forskellighed og ønsker altid at opretholde en mangfoldig medarbejderstab. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, etnisk oprindelse, religion, alder og politiske tilhørsforhold til at søge.

 

Interesseret?
 Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Logistikkonsulent, Camilla Vastrup på 33 95 04 03.

Vi ser frem til at modtage ansøgning og CV og evt. relevante bilag fra dig senest 18. april 2021.

Ansøg nu
Lignende job

Danfoss

ViaBiler A/S Vallensbækvej 71

Skatteforvaltningen, KBH, Hannemanns Allé 25
Virksomhedsinformation
Akademikernes A-kasse Kbh
Vester Farimagsgade 13
1606
København V
Danmark
Tlf
33 95 03 95
Praktisk information
Oprettet
08-04-2021
Udløber
18-04-2021
Kviknummer
330593204
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Stillingsbetegnelse
Administrativ medarbejder
Sprog
Dansk Læse/ tale
Engelsk Læse/ tale
Beliggenhed