Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrations- og Regnskabschef til MatchMind A/S

MatchMind A/S

Aalborg, Nordjylland

Indrykket
11-10-2023
Kontakt
MatchMind A/S
Abelsgade 5
9700
Brønderslev
Tlf
70 70 23 33
Praktisk information
Oprettet
11-10-2023
Udløber
02-11-2023
Kviknummer
331577731
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Finans, forsikring og økonomi, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Regnskabschef
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale

Har du lyst til at stå i spidsen for administrations- og økonomifunktionen hos MatchMind A/S? Vi søger en forretningsorienteret talknuser, der kan udvikle, optimere og drifte.

Jobbet og arbejdsopgaverne

Med reference til virksomhedens direktør, vil din primære opgave være den daglige drift af bogholderiet og administrationen samt udvikling af hele løn-, regnskabs- og økonomifunktionen – herunder et snarligt systemskifte. I samarbejde med direktøren, vil du være bindeled og sparringspartner til virksomhedens øvrige medarbejdere i drift, salg og rekruttering, men også til de vikarer, der dagligt arbejder hos MatchMinds mange forskellige kunder.

Ansvarsområder:

  • Daglige bogføringsopgaver, momsindberetning m.m.
  • Udarbejdelse af månedsopgørelser og årsregnskab til revisor
  • Klargøring af materiale til bestyrelsesmøder
  • Betalinger, debitor-, kreditor- og likviditetsstyring
  • Timeløn og funktionærløn
  • Overenskomstspørgsmål og opsætning af overenskomster i drift- og lønsystemet
  • Optimering, ensretning og styrkelse af procedurer i regnskabs- og økonomifunktionen
  • Stå for skift af systemer i samarbejde med direktøren, driften og leverandører
  • Øvrige administrative opgaver som statistikker, forsikringer, opgørelser, rapporter m.m.
Faglige og personlige kvalifikationer

Du kommer med en baggrund som revisor, regnskabsansvarlig – eller har anden relevant erfaring og uddannelse. Vi står overfor et systemskifte, som du vil få en central rolle i, og det er derfor vigtigt, at du er systemstærk, god til at gennemskue sammenhænge – og grundlæggende dygtig til IT. Det er desuden et must, at du har arbejdet med timeløn og har solid indsigt i overenskomster.

Der søges en person, som trives med at være del af et mindre firma, hvor holdånden er en naturlig del af hverdagen, hvor stemningen og miljøet er afslappet, og hvor alle hjælper alle.

Du er som person synlig og åben for dialog med alle i virksomheden samt har hands-on erfaring med ovennævnte opgaver. Du er en positiv person, der forstår vigtigheden af at yde en høj service – såvel overfor vikarer og kunder som internt overfor kolleger.

Desuden er det vigtigt, at du:

  • Har en struktureret, systematisk og samtidig proaktiv og forretningsmæssig tilgang til opgaverne
  • Opsøger ny viden og kan omsætte den til praksis
  • Er analytisk og proaktiv - og jagter løbende optimeringer og forbedringspotentialer
  • Er en synlig og stærk kommunikator, der er markant og vedholdende - og med udprægede samarbejdsevner
  • Er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og arbejdstider
  • Har lyst til og evner at udvikle virksomheden i samarbejde med ledelsen
Du tilbydes

Et selvstændigt job med stort ansvar i en virksomhed, hvor trivsel, arbejdsmiljø, arbejdsmoral og ordentlighed vægtes højt. Du bliver del af et team i en moderne og velfunderet virksomhed med 20 års erfaring i branchen - og styr på økonomien. Du får gode muligheder for både personlig og faglig udvikling - herunder bl.a. relevante kurser.

Løn efter kvalifikationer, pensionsordning, sundhedsforsikring, mobil, hjemmearbejdsplads og mulighed for hjemmearbejdsdage.

Stillingen kan søges både som deltid og fuldtid.

Klik på "Send ansøgning" til højre, hvis du ønsker at komme i betragtning til dette job. Når du klikker på linket føres du automatisk over i MatchMinds system, hvor din ansøgning, CV og øvrige bilag kan uploades. Vi får automatisk besked, når materialet er uploadet. Det er vigtigt, at du følger denne fremgangsmåde, idet vi på denne måde kan tilbyde en langt bedre sikkerhed og dermed højere beskyttelse af dine personoplysninger, end hvis du eksempelvis sender dokumenterne i en usikret e-mail. Vi har ligeledes brug for dit samtykke til bl.a. at dele dine oplysninger med den virksomhed, vi rekrutterer på vegne af, og dette kan vi sikre ved, at du benytter ovennævnte fremgangsmåde

Ansøg nu
Virksomhedsinformation
MatchMind A/S
Abelsgade 5
9700
Brønderslev
Tlf
70 70 23 33
Praktisk information
Oprettet
11-10-2023
Udløber
02-11-2023
Kviknummer
331577731
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Finans, forsikring og økonomi, HR, projektledelse og ledelse
Stillingsbetegnelse
Regnskabschef
Erfaringer - I højere grad
Ikke angivet (Økonomi), Ikke angivet (Kontor og administration), Ikke angivet (Ledelse), Ikke angivet (Jura og retsvæsen), Ikke angivet (Offentlig administration), Ikke angivet (Human Resources), Ikke angivet (Forsvar, politi, sikkerhed), Ikke angivet (Administration)
Sprog
Dansk Læse/ tale
Beliggenhed